لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
می خواهیم جام قهرمانی را به تورین ببریم

می خواهیم جام قهرمانی را به تورین ببریم

ماسیمیلیانو آلگری امشب برای یوونتوس و هوادارانش کار بزرگی انجام داد و توانست یووه را پس از سال ها به فینال لیگ قهرمانان برساند. یووه که آخرین بار فینال را برابر میلان تجربه کرده بود امشب موفق شد با پشت سر گذاشتن رئال ، حریف بارسا در برلین شود .


" از همه بازیکنانم ممنون هستم، امشب ، شبی است که هواداران یووه سال های زیادی منتظر آن بودند و حالا ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم. آن هم در شرایطی که در ایتالیا قهرمان شده ایم و تیم های خوبی را در اروپا از پیش رو برداشتیم "

" بازیکنان من تلاش فوق العاده ای کردند و همه چیز را برای رفتن به فینال ارائه کردند، کار با آن ها باعث افتخار من است و من از همه آن ها ممنون هستم. درست است که دقایقی تحت فشار بودیم اما توانستیم با شایستگی فینالیست شویم "

" شاگردان من لیاقت قهرمانی و موفقیت در فینال را هم دارند، فکر می کنم که بازی بزرگ و خوبی انجام دادیم همراه با رضایت زیادی برای خودمان و هوادارانمان. در اسپانیا بازی می کردیم و شرایط در اینجا برای هر تیمی سخت است اما ما نشان دادیم که قابلیت بالایی داریم "

" دو تیم شانس ها خوبی داشتند اما ما چند شانس مُسلم گلزنی را از دست دادیم، اما آنچیزی که امشب روی داد برای ما فوق العاده بود . این تیم یا قدرت بازی کرد و در این زمین که همه حریفان کار سختی دارند سربلند بیرون آمد "

" رئال ستارگان زیادی دارد. رونالدو ، ایسکو ، رودریگز و دیگر بازیکنان .. آن ها حملات زیادی بر روی دروازه ما ایجاد کردند اما مقاومت ما و تلاش ِ بازیکنان ستودنی بود "

شما بیش از حد دفاع کردید ؟

" نه، فکر نمی کنم که اینگونه باشد و نظرات متفاوت است. ما با قدرت بازی کردیم. در دفاع سختکوش و پر تلاش و در حمله با برنامه و منطقی و این چیزی بود که دقیقا می خواستیم. رئال تیم بزرگی است اما ما مقابل آن ها دست بسته نبودیم "

" اینکه بتوانید برابر تیم های بزرگ بازی کنید و برنده باشد عالی است، بازی مقابل رئال و حالا بارسا. این برای تیم ما فوق العاده است. بازیکنان من پیشرفت قابل توجه ای داشتند و عالی بودند و بدون هیچ تعریف ِ بیش از حدی قهرمانانه جنگیدند "

بازی برار بارسا ؟

" آن ها هم تیم بزرگی هستند، باید برنامه داشت و مقابل بارسا بدون اشتباه بود. بازیکنانی که در بارسلونا هستند بسیار فرصت شناس هستند و باید مراقب بود "

" باید شرایط بدنی خودمان را برای بازی فینال نگه داریم، بارسا تیمی پرمهره و قدرتمند است . ما از توانایی هایی که داریم آگاهیم و باید به برلین برویم تا جام را به خانه ببریم "

یوونتوس اکنون در اینجاست، جایی که شاید تصورش هم نمی کردید ..

" من از اول به تیم ، بازیکنان و مجموعه یووه اعتقاد داشتم. ما با تعامل و مشخص کردن اهداف جلو آمادیم و برنامه ریزی کردیم. حالا در حال تلاش و نهایی کردن آن هستیم و می خواهیم به رویای زیبایی که داریم دست پیدا کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: